tisdag 10 juni 2008

Stabilitet

Det var länge sedan jag kände mig så här värdelös. Åååh jag skulle helst vilja slå mig själv i huvudet och stänga in mig själv i garderoben. Det suger att jag jämt ska komplicera allting och vara så jävla känslig. Hur bygger man upp ett starkt skal?

Mitt skal verkar spricka vid minsta lilla motgång och sprickorna är så tydliga nu. Det känns som om jag försöker balansera mitt liv på en våg. Ibland är det bättre än det varit på väldigtväldigt länge, men nästa sekund så ligger alla vikterna på fel sida och tynger ner mig. Gaaaah allt jag vill ha just nu är lite jämvikt. Jag behöver inte överdriven lycka bara jag får lite stabilitet.

Efter den här dagen känns det dock som om jag försvårat stabiliteten.

Men hej, allt är inte dystert. Ser fram emot slutet av veckan :)

Inga kommentarer: