lördag 21 mars 2009

DN

Jag läser alldeles för lite tidningar och visst man kan läsa på internet..Men jag har alltid föredragit pappersformatet. Läser just nu en högskolekurs i bildbehandling(som jag inte påbörjat ordentligt än :S) så jag fick hem mitt studentkort idag med medhörande rabatterbjudanden. En av rabatterna fick mig sugen på att börja prenumerera på DN, något pappa tyckte var superonödigt.
"En student har inte råd med att prenumerera på tidningen" säger han. Inte för att jag lyssnar särskilt mycket på det han säger.. så vi får se :)

1 kommentar:

Tobias Söderlund sa...

En journliststudent måste däremot prenumerera på en dagstidning ;)

Victor på spectrum media journalistik - inte kan det väl vara skrulf du syftar på? Hursomhelst lär jag väl känna igen personen i fråga iaf, även om jag inte vet vem det är...