måndag 6 april 2009

Jag ska slåss i dina kvarter

Idag vaknade jag av en annorlunda sorts väckarklocka, istället för mobilens pipande ljud så vaknar jag av "Jag ska slåss i dina kvarter" med Lasse Lindh(min ringsignal) och innan jag ens vaknat ordentligt så svarar jag i telefonen. Knappt vid medvetande svarar jag hallå och möts av en välbekant röst...Per på Norran ringde för att prata om min vinst i Rifo. Vi pratade ett tag och jag har inget som helst minne av vad jag sa under de minutrarna..Får se resultatet i tidningen imorgon så jag är lite nervös.

Visst ja jag har ju inte berättat. Jag vann båda ungdomsklasserna i Rifot och fick även en bronsplakett, ett diplom och en bild uttagen för visning. Lägger nog upp någon av bilderna i bloggen senare. Nu ska jag få min så kallade skönhetssömn

Inga kommentarer: