söndag 14 juni 2009

husarrest

Ja jag vet.. jag är en urdålig bloggare!

Mitt liv har stått ganska så stilla de senaste veckorna, har haft "husarrest". Och nej det är inte mina föräldrar som get mig arresten utan jag själv som tvingats göra det. Ramlade och fick en fraktur i högerarmen för cirka två och en halv vecka sedan och har inte kunnat göra någonting alls. Muskelsjukdom+ skadad arm= en väldigt dålig ide.

Det börjar bli bättre i alla fall, tillräckligt bra för att följa med mamma närhon ska fotografera Jenny i alla fall. Egentligen skulle jag fotografera men det här är det andra fotojobbet mamma fått ta över sen jag ramlade, var även tvungen att ställa in en annan inbokad fotografering :( Det svider att behöva ställa in sina enda inkomster i sommar.

Nu ska jag snart ta och hoppa i duschen, funderar på att slänga upp lite bilder här först för att liva upp bloggen lite. Får se om jag hinner...

Inga kommentarer: