tisdag 21 augusti 2007

Första inlägget

Efter att ha sagt att jag skulle skapa en blogg i säkert flera månader så har jag äntligen gjort det. Vad skriver man då i en blogg? Och kommer någon verkligen att läsa det jag skriver? Vi får väl se.

Det värsta jag vet är att göra val, stora som små. Jag är alltid rädd för att det jag valde bort var det rätta. Kanske är det därför det tog så lång tid för mig att skaffa en blogg, jag kunde inte bestämma mig för vad jag skulle "döpa" den till osv. Men idag bestämde jag mig för att det är dags för lite förändringar. Jag måste fan skärpa mig om jag vill komma nån vart och inte vara världens mest veliga människa. Det kommer inte bli lätt, men det är dags att börja försöka nu.


Ett liv i dimman är förutom att vara namnet på min blogg också namnet på en dikt jag skrivit till världens bästa tjej som jag är väldigt glad över att få ha som vän :D Återkommer med ett nytt inlägg med dikten och en bild på henne när jag sitter vid en annan dator ^^
Sen får jag väl avsluta med att lägga in den nyaste bilden jag kunde hitta på mig själv(som kan visas upp). Orkar inte kolla upp när den är fotad, men det är snö ute. Vilket säger en hel del.... :P



3 kommentarer:

Nils Lundgren sa...

Kul att du har börjat blogga. Välkommen i gänget.

Trueice sa...

Tackar :)

Lovisa sa...

Välkommen till bloggandet sötis :D