torsdag 13 december 2007

Ett sån där grej man gör istället för att plugga

Skulle du hellre..
1. Pierca näsan eller tungan? - Tungan låter roligare. Men det skulle troligtvis bli näsan.
2. Vara seriös eller rolig? - Vaaa. Tråkig?
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Rött är coolt ^^
4. Brinna upp eller drunkna? - Nej jag tänker inte skriva ett långt invecklat svar. Jag vill bara ha en kam, okej? ingen eld eller vatten
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina föräldrar! :D

Svara ärligt...
1. Tycker du om någon? - Jaaa! Lovisa är sööt ^^ och jag vet att frågan troligtvis inte syftade på vänskap. Men det skiter jag i :P
2. Sol eller måne? - Mååååne, jag vill ha en varm natt, måne och en gunga ^^
3 Vinter eller höst? - Höst!!
4. Vänster eller höger? - Vänster?
5.Soligt eller regn? - Mitt emellan
6. Vaniljglass eller chokladglass? - Vaniljglass

Har du.. senaste 24 timmarna
1. Kysst någon? - Mehn ofta någon kysser mig?
2. Sjungit? - Kanske
3. Blivit kramad? - Jo. Men jag vet inte om jag gillar kramar längre :( de betyder ju egentligen ingenting.
4. Känt dig fånig? - Jajjamensan
5. Saknat någon? - Mm
6. Dansat galet? - Men jag kan inte dansa, okej?
8. Klippt håret? - Nej, men bytt bena.
9. Gråtit? - Ja! Jag är blödig..
10 Ljugit? - Njae? Inte vad jag kommer på
11. Blivit kysst? - Samma svar som tidigare..

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? - 13.42
2.Fullständigt namn? - Sanna Carolina Hedlund
3. Vart vill du bo? - Vet ej
4. Hur många barn vill du ha? - två eller tre kanske?
Vill du gifta dig? - Mehn ofta..(nej inte det svaret igen) *tystnad*
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär? eller inget av det :P
7. Har du ätit sushi? - Smakat
8. Favoritglass? - Vet ej
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - två tror jag
10. Humör? - Dåligt ja?

Grejer.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej
2. Har du en hund? - nope
3. Sover du helst själv eller med någon? - Meh ofta nån vill sova med mig :O Jag vägrar ju vakna på morgonen. Fast själv kanske, gilla utrymme. Eller *velar* jag gillar att sova i Annicas säng ^^ så svaret får bli... själv eller med Annica! :D
4. Tror du på spöken? - Tror du?

Inga kommentarer: