onsdag 5 december 2007

Get fighted(Alexisonfire)

"Nu har jag hittat det här, som jag inte har provat än :) Man ska alltså bläddra neråt/uppåt (tror inte det ska spela någon roll :P) i sin kontaktbok på mobilen och svara det namn som kommer upp :D"- Citat från Nathalie. Orkar inte skriva ett eget.

Jag heter: Carina Hedlund- haha nej men det är min mamma :P
Jag gillar: Emmy- hon var min bästis när vi var små ^^
Jag hatar: Johan hem- Ja om han inte kommer hem till Sverige snart så kommer jag att göra det :(
Jag är kåt i: Mimmi- ojoj, kåt i en klasskamrat? :O
Jag är verkligen superkär i: Unga örnar- eeehm? :S
Snyggast i världen: Alle- jaha, ojdå.
Äckligast i världen: Carro busfrö- Va hon är ju världens sötaste ju! <3
Muppigast i världen: Fredrik Landström- Det kan nog stämma
Tråkigast i världen: Linda fotolärare- Nej så tråkig var hon ju inte.
Jag ska satsa på: Olle Kirchmeier- haha njae knappast. (börjar bli lite tydligt att har kvar alla nummer Alle haft? :P)
Jag vill ha sex med: Camilla Robertsson- ^^
Hatar jag mest: Ethel- nejju! :)
Jag har en hemlighet med: Kornelia Ferie- ja jobbhemligheter :P
Skäms jag mest över: Emelie M hem- min före detta ledsagare.

Inga kommentarer: