torsdag 9 oktober 2008

Att göra-listan

Dags att ta tag i saker och sluta dra ut på det. Här kommer därför dagens att göra lista:

-Maila Camilla på Din Assistans(klart)
-Tona håret(klart)
- Maila Per på Norra Västerbotten om intyg och förfrågan om han vill stå som referent på min CV(håller på just nu)
- Svara i telefonen när de ringer från Din Assistans och gör en undersökning.
- Ring och meddela vinnaren från helgens "vinn en av mina bilder"tävling
- Redigera bilder åt Moa och Erika
- Redigera och beställ bilder till Trästockutställningen på Efyran
- Fundera vidare på fotoidéer till "Människor i Västerbotten"utställningen
- Gör planer för lördag
- Arbeta om CVn
- Gå in på platsbanken och leta reda på arbeten att söka
- Bestämma om jag ska läsa några kurser till hösten
- Boka bord på Balzac

Listor är alltid så deprimerande, desto mer grejer jag skriver ner desto mer kommer jag på att jag behöver göra. Får göra en uppdatering senare om vad på listan jag faktiskt hunnit göra.

Inga kommentarer: