torsdag 16 oktober 2008

Färgbilder


Känner att jag tappat stinget på färgbilder, vet inte riktigt vad jag ska göra åt dem. Försöker hitta rätt färger men sitter och tänker på hur fint det skulle bli i svartvitt och slarvjobbar med färgerna :P
Måste ju vara en aktiv bloggare på något sätt och eftersom skrivarlusten inte finns där betyder det att jag laddar upp massor med bilder.
Skulle vilja fotografera i helgen igen. Borde ta och kolla med Linn om hon är sugen på att ställa upp som modell :) Visst ja, jag slängde ju ut trådarna för ett tag sen och om jag inte kommer ihåg fel var Malin sugen. Påminn mig om det om du läser det här :) För jag vill fota!
Ska gå och dega i soffan nu och överlämna datorn till resten av familjen. God natt världen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läsa! Alltid :)
Hör av dig någon dag bara, jag är för det mesta alltid tillgänglig :)

Och jaa, visst är de vackra! Synd bara att de måste vara så dyra. Damn pengar! Alltid sätter de stopp för en :P hahah!