söndag 23 september 2007

Ehmm. rubrik?



Har fått i uppdrag av Louise att blogga. Vi är verkligen datanördar! Hon sitter vid datorn i mamma och pappas rum och jag sitter i mitt rum. Nåja jag följer Louise order(har väldigt svårt för att säga nej). Men då får du se till att börja kommentera min blogg din lilla kaktus!

Fredagen var typ världens segaste dag, var bara hemma hela kvällen och degade. Trodde Lovisa skulle komma men hon hade visst glömt bort mig :O Lördagen däremot var roligare. Louise kom och följde mig hem till Alexander och lekte där ett litet tag innan vi for hem till mig igen. Väl hemma hos mig blev det att äta slutet på våran goda Ben and Jerrys. Mums ^^ Lite ostkrokar råkade visst följa med ner i magen också (A)

Känns som om jag har tusen tankar i huvudet just nu men varenda en verkar försvinna när jag ska blogga. Allt är helt enkelt bara blankt... tomttomttomt och blaaankt.

Sitter och lyssnar på JoeAnna (http://www.myspace.com/johannasoderstrom ). Louise brorsa spelar med i det bandet och jag diggar det ^^ De spelar i Piteå nästa helg och jag vill se dem. Fast jag får inte för Louise :O :/ *petar hårt på henne*

Ojj, nu försvann min uppmärksamhet helt och hållet. Började skriva med Linn på msn och glmde helt bort bloggen. Ett bra tecken på att det är dags att avrunda.

Ska springa och döda Louise med min hemska sångröst nu. Singstar!


Hah och min blogg verkar mest bestå av bilder på Louise ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu kommenterar jag (A)
(förresten, det är ju en hemlighet att jag åt glass, har ju slutat med sånt) ^^

Trueice sa...

avslöjade jag din hemlighet :O tur att ingen läser den här bloggen då ;)

Lovisa sa...

förlååt :S jag skyller på halken....:]