fredag 21 september 2007

pluggplugg

Det måste ju vara nått fel på mina händer. De bråkar bara hela tiden. Högerhanden är iskall och jag har grymt ont i den vänstra. Ajjajj. Kom och blååås?

Sitter och pluggar igen och är självklart ute i sista minuten. Ska hinna göra klart religionsläxan och skicka in innan dagen är slut. Sen har jag textkommunikation och samhällsläxa också. Pluggpluggplugg. Skönt med helg i alla fall även om jag skulle behöva plugga konstant i helgen för att hinna ikapp med allt. Ikväll ska jag i alla fall försöka bli klar med religionen så jag hinner ta det lugnt och se på tv senare under kvällen. Imorrn blir det fest hos Alexander eller att fara på Pinkerton.. om jag inte bestämmer mig för att bara ligga hemma och dega istället. Vi får se.

Missade idol och heroes igår :( Men jag tror att pappa spelade in det åt mig :D näe, jag har faktiskt inte riktigt något att säga just nu. Sitter och väntar på att Alle ska skicka en bild till mig. Kommer nog ett till blogginlägg sen.

Inga kommentarer: