måndag 2 februari 2009

Bloggen byter skinn

Enligt bloggkoll har jag 5 bevakare som läser min blogg. Hej ni fem! :)
Jag gissar att skaran består av Lovisa, Linnea, Louise, Malin och...? Vem är den femte. Har en svag gissning på att det kanske är Nathalie?

Som ni ser har min blogg genomgått vissa förändringar. Underbara Louise har fixat headern och gjort en del andra förändringar. Tack! Hennes blogg hittar ni på http://youcantsaynotome.blogspot.com/
En fin blogg som jag hoppas har fler läsare än vad jag har :)

Nu när bloggen har förändrats utseendemässigt så är mitt mål att förändra den innehållsmässigt också och blogga mer och oftare. Har haft många olika ideer som tyvärr har skrotats. Bland annat att införa veckans profil, små intervjuer, egna dikter osv. Så nu undrar jag helt enkelt...Vad vill ni att jag ska blogga om och vad vill ni se mer av i min blogg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättefin blogg, verkligen!

mja, vad du ska skriva om?
skriv om allt, om vad som händer i ditt liv. ^^

Anonym sa...

JAG!
^__^

//Linn A