torsdag 12 februari 2009

Lasse Lindh

Ojoj förbipasserande på CK måste ha reagerat på tjejen som satt längst fram vid den lilla melodifestivalscenen och väntade på Lasse Lindh. Hade inget att göra när jag väntade så jag satt mig så nära scenen som möjligt och såg ut som ett stort fan. Nu är jag ju i och för sig det också...men inte ett sånt där hysteriskt "Johan Palm" fans som skriker och har sig. Jag är snarare den typen som beundrar musiker för deras texter och hoppas att en dag kunna hitta ett uttryckssätt och en kanal att nå ut på.

I alla fall så spelade Lasse tre låtar, minglade och signerade lite lappar här och där. Åt mig signerade han en bild på honom själv och så bad jag honom signera mitt projektarbete(en dikt och fotobok). Han ville gärna köpa en! :) Dock så kostar framkallningen av en bok över 600 så det blev inte aktuellt..Men jag har lovat att skicka några dikter till honom. Tror att jag kanske ska ta och skriva ut några imorgon och ge till honom när han spelar på nocks imorgon :)

Påminnelse till mig själv: Ta tag i att göra en diktbok som du faktiskt kan sälja och sluta skjuta upp på det och tjata om hur dålig du är.

Näe nu är det dags att hoppa isäng.

Inga kommentarer: